
xa0xa0xa0xa0xa0xa0...
ادامه مطلب
xa0xa0xa0xa0xa0xa0کم کم غروب ماه خدا دیده می شودصد حیف از این بساط که برچیده می شوددر این بهار رحمت و غفران و مغفرتخوشبخت آنکس است که بخشیده می شودxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آنxa0xa0xa0عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم ....xa0"اللهم عجل لولیک الفرج"عیدتون مبارکxa0xa0xa0xa0خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنجxa0یکماهه خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم. (آمین)...
ادامه مطلب